- Strona główna
- Blog AgendaPro Health
- Jak poprawić doświadczenie mojego ...
Mając doświadczenie z pierwszej konsultacji, pacjenci decydują, czy chcą kontynuować współpracę z tym samym lekarzem, zmienić go na innego lub szukać alternatywy. Jeśli więc otwierasz swoją praktykę i chcesz zwiększyć liczbę swoich pacjentów, musisz zapewnić im pozytywne, uczciwe i skuteczne doświadczenie.
Sympatyczna i życzliwa opieka sprawi, że poczują się bezpiecznie i pewnie zaprezentują swoje umiejętności. Poniższe wskazówki pomogą Ci usprawnić obsługę podczas pierwszej konsultacji.
Przygotuj środowisko
Pacjenci często spędzają w poczekalni znacznie więcej czasu niż w gabinecie lekarskim, dlatego ważne jest, aby otoczenie było przyjemne, higieniczne i komfortowe.
Oprócz odpowiedniego umeblowania należy pomyśleć o potrzebach pacjentów podczas oczekiwania. Zadbaj o takie szczegóły jak muzyka w tle czy sieć WiFi.
Zadbaj o swoją obecność
Ubierz się odpowiednio, aby zaprezentować profesjonalizm i pewność siebie. Używaj zrozumiałego języka i unikaj techniczności, aby pacjenci czuli się komfortowo i pewnie wyrażali swoje zdanie.
Budowanie pewności siebie
Przez cały czas należy zwracać uwagę na to, co mówi pacjent. Spójrz im w twarz i bądź uprzejmy, pozwól im wyrazić swoje dolegliwości i problemy, okaż szczere zainteresowanie pomocą.
Optymalizacja czasu oczekiwania
Nie każ pacjentowi czekać zbyt długo, bo jego czas też jest cenny. Możesz skorzystać z internetowego dziennika medycznego , aby ułatwić proces rezerwacji wizyt. System ten dostosowuje się do Twoich potrzeb:
- Automatyzacja procesu umawiania i odwoływania wizyt.
- Powiadomienia, gdy Twój harmonogram jest pełny.
- Przypomnienia o wizytach.
- Rejestracja i organizacja informacji o Twoich pacjentach.
- Usprawnienie procesu płatności.
Wyraźnie przekazać swoje wskazania
Wyjaśnij, na czym będzie polegało leczenie, wyjaśnij wątpliwości pacjenta i powiedz mu, że może liczyć na Twoje wsparcie zawsze, gdy tego potrzebuje.
Aby mieć pozytywne doświadczenia z pacjentami, rozważ wprowadzenie tych wskazówek w życie, aby osiągnąć dobry rapport i empatię. Użyj internetowego dziennika medycznego, aby ułatwić sobie pracę i doświadczenie pacjenta, dzięki czemu możesz się wyróżnić i zapewnić opiekę wysokiej jakości.