- Strona główna
- Blog AgendaPro
- 5 kreatywnych sposobów na wykorzystanie oprogramowania do ...
Oprogramowanie dla fryzjerów Oferuje wiele funkcji, które znacznie ułatwiają organizację wszystkich aspektów działalności, takich jak między innymi kontrola terminów, inwentaryzacja, zamawianie towarów, zarządzanie pracownikami i księgowość.
Bez wątpienia jedną z najciekawszych funkcji oprogramowania dla salonów jest szczegółowa i obszerna baza danych każdego z Twoich klientów, która pomoże Ci zaoferować spersonalizowaną obsługę i wdrożyć działania marketingowe.
Oto kilka pomysłów, które możesz wdrożyć, aby zwiększyć lojalność klientów i poprawić ich doświadczenie przy każdej wizycie.
Wiadomość, by powiedzieć, jak bardzo za nimi tęsknisz
Platforma oferuje możliwość wysyłania maili do klientów, więc mając dostęp do ich historii, możemy wysłać wiadomość przypominającą o tym, że od ostatniej wizyty minęło już trochę czasu i że pora zarezerwować kolejną.
Co mówią o tobie?
Wysłuchanie opinii klientów jest niezbędne, aby ulepszyć swój biznes i sprawić, że poczują się ważni. Wiedząc, że mogą ocenić Twoje usługi, wydać zalecenia i że jesteś uważny na to, co myślą, może zrobić różnicę między jednym salonem a drugim. Nie zapominaj również, że najlepszą reklamą jest słowo z ust.
Najlepsze spersonalizowane leczenie
Oprogramowanie przechowuje bardzo szczegółowe karty każdego klienta. Gromadzi w jednym miejscu wszystkie wizyty, wykonane zabiegi, zdjęcia efektów, a nawet kolor włosów czy ulubiony rodzaj kawy. Dzięki tym wszystkim informacjom poznasz dogłębnie swojego klienta, dzięki czemu będziesz mógł zapewnić mu obsługę i jakość, której oczekuje.
Motywuj swoich pracowników
Dobrze prosperujący salon potrzebuje szczęśliwych i zadowolonych pracowników. Oprogramowanie umożliwia przydzielanie prowizji na podstawie wyników, niezależnie od tego, czy chodzi o wydarzenia, produkty czy usługi.
Jak być może zauważyłeś, oprogramowanie do rezerwacji nie tylko utrzymuje Twój salon zorganizowany; jest to również bardzo wszechstronne narzędzie do poprawy relacji z klientami.