7 wskazówek, jak otworzyć własny salon fryzjerski w Meksyku
18

czerwca

7 wskazówek, jak otworzyć własny salon fryzjerski w Meksyku

  1. Strona główna
  2. Blog AgendaPro Uroda
  3. 7 wskazówek, jak otworzyć własny salon fryzjerski ...

Artykuł zaktualizowany 5 października 2021 r.

Jeśli marzyłeś o otwarciu własnego salonu fryzjerskiego lub kosmetycznego, ponieważ jesteś fryzjerem lub uważasz, że jest to dobry biznes, powiedzmy Ci, że jest to dobra opcja, zarówno w Meksyku, jak i w innych krajach. Zawsze będą kobiety i mężczyźni, którzy chcą wyglądać dobrze, modnie i zapłacą za usługę taką jak ta, którą planujesz zaoferować, aby to osiągnąć!

W tym tekście pokażemy Ci główne kroki, które należy podjąć, aby otworzyć własny salon fryzjerski w Meksyku.

1. zdobądź miejsce

Ten krok wydaje się bardzo oczywisty - oczywiście potrzebny jest lokal, ale nie może to być byle jaki lokal, musi on spełniać następujące wymagania:

  • Musi być zlokalizowany w miejscu o dużym natężeniu ruchu pieszych, może to być centrum handlowe lub główna ulica, w pobliżu parków lub urzędów.
  • Musi być na tyle duży, aby zmieściły się w nim wszystkie meble do obsługi co najmniej 3 klientów jednocześnie (krzesła, stoły, lustra, meble itp.) oraz abyś czuł się w nim komfortowo zarówno Ty, jak i Twoi klienci.
  • Musi być chłodno, nikt nie chce przebywać w gorącym salonie.
  • Musi on spełniać wszystkie przepisy prawne wymagane w danym kraju dla tego typu działalności.

2. Tworzenie planu biznesowego

Można otworzyć salon bez tego kroku, ale nie jest to zalecane, ponieważ należy mieć spisany biznesplan. Ogólnie rzecz biorąc, biznesplan dla Twojego salonu fryzjerskiego powinien zawierać analizę rynku, na którym chcesz działać, docelowych odbiorców, opis firmy, organizację i zarządzanie firmą, opis usług i produktów, plan finansowy, a także inne aspekty, które należy rozważyć.

Jeśli nie masz swojego projektu na piśmie, otwarcie salonu fryzjerskiego będzie bardzo ryzykowne, ponieważ będziesz żył od improwizacji do improwizacji.

3. Budżet i finansowanie

Nie można rozpocząć działalności, nie wiedząc, ile pieniędzy będzie się potrzebować. Mając już upatrzony lokal, należy zorientować się w cenach wynajmu lub kupna i doliczyć koszty mebli i materiałów (meble, lustra, suszarki, prostownice do włosów, płaszcz, szczotki, rozpylacze wody, grzebienie, szczotki, nożyczki, ostrza...), a także niektórych produktów do włosów (szampon, odżywka, żel, odżywki itd.). Należy również uwzględnić płace, reklamę, podatki i media. Mając przygotowany budżet i biznesplan , można poszukać prywatnych inwestorów, którzy chcieliby wziąć udział w projekcie, a także rozważyć pożyczki z banków lub instytucji państwowych.

4. Koncesje i zezwolenia

Dowiedz się, jakie zezwolenia i licencje są potrzebne do rozpoczęcia własnej działalności gospodarczej, np:

  • Rejestracja działalności gospodarczej
  • Rejestracja nieruchomości
  • Podatki (można je sprawdzić na stronie internetowej SAT, rejestrując się jako podatnik)
  • Dostęp do energii elektrycznej. Zależy to od lokalizacji, ale wszędzie trzeba przejść przez ten proces.

5. Dobra marka

Budowanie marki to ogólny sposób postrzegania firmy przez klientów. Aby mówić o dobrym budowaniu marki, przed otwarciem salonu należy wziąć pod uwagę następujące aspekty:

  • Projektowanie logo
  • Posiadanie dobrego imienia
  • Użyj sloganu
  • Otwarte profile na (aktywnych) portalach społecznościowych i, jeśli to możliwe, blog.

6. Zatrudnianie przeszkolonych pracowników

Choć jest to bardzo oczywiste, musisz pamiętać o tym kroku, ponieważ nie będziesz w stanie zaoferować dobrej jakości usług, jeśli nie będziesz miał wyspecjalizowanego personelu fryzjerskiego. Jeśli zamierzasz zacząć pracować samodzielnie , ważne jest, abyś był dobrze przeszkolony, nawet jeśli uważasz się za eksperta. Znajomość nowych technik i produktów jest niezbędna do osiągnięcia sukcesu w biznesie.

7. Wykorzystanie oprogramowania do zarządzania i tworzenia harmonogramów

Obecnie większość zakładów fryzjerskich jest obecna w Internecie, umożliwia klientom umawianie się na wizyty i dokonywanie płatności online. Stanowi to wartość dodaną, którą warto mieć w swoim salonie, aby nie być w gorszej sytuacji niż konkurencja. Dodatkowo oprogramowanie do zarządzania, takie jak AgendaPro daje Ci pełną kontrolę nad działalnością od samego początku. Wypróbuj w bezpłatnej wersji demonstracyjnej wszystko, co AgendaPro może zrobić dla Twojej firmy!

Powiązane artykuły:

  1. SWOT: Mocne strony i szanse salonu fryzjerskiego
  2. Jakie urządzenia i narzędzia powinieneś mieć "TAK lub TAK" w swoim salonie fryzjerskim
  3. Jakie są główne wydatki w salonie fryzjerskim i jak je zmniejszyć?

Katarzyna

Redakcja nepenti.pl